Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä

Koulutus / Liiketoiminnan kehittäminen

Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä 3.10.2016.
Ajankohta 3.10.2016 klo 09:00
Paikka Kampusareena 3. krs
Osoite
Korkeakoulunkatu 7, 33720, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Täydennyskoulutuskeskus Edutech, Tampereen teknillinen yliopisto
Lisää Google-kalenteriin

Hyvä käyttäjäkokemus on tänä päivänä menestymisen edellytys. UX, CX, Virtual Reality, Augmented Reality, Design Thinking – tule hakemaan alan tuorein tieto yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi. Edutech tarjoaa yhdessä alan edelläkävijöiden kanssa koulutuksen, joka auttaa sinua tunnistamaan käyttäjäkokemuksen keskeiset elementit ja niiden liiketoiminnalliset mahdollisuudet.

Saat hyvän tuntuman keinoista, joilla asiakaskokemus tuodaan osaksi palveluiden ja tuotteiden suunnittelua, toteutusta ja jatkuvaa kehittämistä. Pääset testaamaan työkaluja, joilla viet asiakaskeskeisyyttä ja kokeilukulttuuria omassa organisaatiossasi eteenpäin. Koulutuksessa hyödynnetään myös Tekesin rahoittamassa FIMECCin UXUS-ohjelmassa syntynyttä uusinta tietoa ja paremman käyttökokemuksen mahdollistavia työkaluja.

Koulutuspäivät
1. Experience Design -workshop 3.10.2016
2. Asiakaskokemuksen nykytila omassa organisaatiossa 7.11.2016
3. Käyttäjä- ja asiakaskokemus osaksi organisaation toimintaa 10.1.2017
4. Teknologiset mahdollisuudet kokemuksen luomiseen ja kehittämiseen 6.2.2017

Kohderyhmä
Koulutus on suunniteltu liiketoiminnan ja palveluiden sekä tuotteiden kehittämisestä vastaaville henkilöille kaikilla toimialoilla sekä teknologiaosaajille, jotka haluavat täydentää osaamistaan asiakaskokemuksen ja käyttäjäkokemuksen näkökulmalla. Koulutus soveltuu myös osaksi Executive MBA -opintoja. Koulutuksen laajuus on 5 opintopistettä

Kouluttajat
Pääkouluttajina toimivat Tampereen teknillisen yliopiston professori Marko Seppänen ja tutkijatohtori Heli Väätäjä. Kouluttajina toimivat muun muassa professori Markku Turunen (TaY), Senior Business Designer Hanna-Riikka Sundberg Leadin Oy:sta ja Research Manager Maaria Nuutinen VTT:ltä. Heidän lisäkseen koulutuksessa kuullaan runsaasti käytännön kokemuksia: esimerkiksi Roclan, Rolls-Roycen ja Fastemsin tavoista tuoda käyttäjäkokemus osaksi omaa liiketoimintaansa.