Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä

Koulutus / Liiketoiminnan kehittäminen

Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä 17.2.-2.6.2017.
Ajankohta 17.2.2017 klo 08:00 - 2.6.2017 klo 17:00
Paikka Kampusareena
Osoite
Korkeakoulunkatu 7, 33720, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Edutech, Tampereen teknillinen yliopisto
Lisää Google-kalenteriin

Tule hakemaan alan tuorein tieto yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi. Edutech tarjoaa yhdessä alan edelläkävijöiden kanssa nelipäiväisen koulutuksen, joka auttaa sinua tunnistamaan käyttäjäkokemuksen keskeiset elementit ja niiden liike-toiminnalliset mahdollisuudet.

Saat hyvän tuntuman keinoista, joilla asiakaskokemus tuodaan osaksi palveluiden ja tuotteiden suunnittelua, toteutusta ja jatkuvaa kehittämistä. Pääset testaamaan työkaluja, joilla viet asiakaskeskeisyyttä ja kokeilukulttuuria omassa organisaatiossasi eteenpäin. Koulutuksessa hyödynnetään myös Tekesin rahoittamassa FIMECCin UXUS-ohjelmassa syntynyttä uusinta tietoa ja paremman käyttökokemuksen mahdollistavia työkaluja.

Teemat
1. Experience Design -workshop 17.2.2017
2. Asiakaskokemuksen nykytila omassa organisaatiossa 17.3.2017
3. Käyttäjä- ja asiakaskokemus osaksi organisaation toimintaa 5.5.2017
4. Teknologiset mahdollisuudet kokemuksen luomiseen ja kehittämiseen 2.6.2017