Asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen

Työpaja / Palvelu- ja tuotekehitys

Ajankohta 26.9.2017 klo 08:00 - 11:00
Paikka Lapland Hotel Tampere
Osoite
Yliopistonkatu 44, 33100, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Tekes
Lisää Google-kalenteriin

Tekes järjestää Tampereella 26.9.2017 teemaklinikan, jonka aiheena on asiakaslähtöisyys ja Asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen

Puhujina ja sparraajina toimivat Tuija Seipell ja Nina Lappalainen.

Huipputilaisuus! Enää eivät pelkät puheet riitä vaan nyt tarvitaan tekoja!

Kilpailu asiakkaista kovenee, vaatimustaso nousee ja huonon kokemuksen sietokyky alenee. Kilpailukykyisen asiakaskokemuksen luominen ja ylläpito ovat yrittämisen minimiedellytyksiä. Se ei ole helppoa, mutta ei myöskään mahdotonta. Kaikilla on siihen mahdollisuus.