CaseShop: Hyvä tuote ei riitä - Se pitää myös lanseerata

Koulutus / Kansainvälistyminen

CaseShop: Hyvä tuote ei riitä - Se pitää myös lanseerata 21.11.2016.
Ajankohta 21.11.2016 klo 08:30 - 12:00
Paikka Technopolis Yliopistonrinne
Osoite
Kalevantie 2, 33100, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Tampereen kauppakamari
Lisää Google-kalenteriin

CaseShop: Hyvä tuote ei riitä - Se pitää myös lanseerata

Aika: Maanantaina 21.11.2016 klo. 8.30-12.00
Paikka: Technopolis Yliopistonrinne

Tervetuloa Tampereen kauppakamarin CaseShopiin verkostoitumaan ja kuulemaan lisää kv-markkinoilla toimimisesta. Marraskuun Case yritykset Linkosuo ja Lojer kertovat, miten he ovat onnistuneesti lanseeranneet uuden tuotteen. Mitä keinoja he ovat kokeilleet? Mikä heillä on onnistunut ja mikä ei? Millaisia seikkoja on syytä ottaa huomioon?

Mikä on CaseShop?

Tampereen kauppakamari järjestää jäsenyrityksilleen tilaisuuksia, joiden tavoitteena on ratkaisujen hakeminen kansaivälistymisen haasteisiin osaamisen ja kokemusten jakamisen avulla. Tapahtumat ovat fasilitoituja keskustelutilaisuuksia, jotka rakentuvat case-yritysten kokemusten ja asiantuntijapuheenvuorojen ympärille. Tilaisuuksien tavoitteena on oivaltaa, mitä toisen yrityksen hyvistä käytännöistä voisi siirtää omaan toimintaan.

Linkosuon Leipomo Oy:n nykyisellä kasvuvauhdilla viennin osuuden liikevaihdosta arvioidaan tämän vuoden loppuun mennessä olevan 15 prosentin luokkaa. Viennin kasvun taustalta löytyy yrityksen ruisnaposteltavien läpilyönti erityisesti Viron markkinoilla.

Linkosuolta toimitusjohtaja Timo Jänne ja vientipäällikkö Leena Järvenpää kertovat

-kuinka he ovat kasvattaneet tasaisesti viennin osuutta liikevaihdostaan jo useamman vuoden ajan
-millä eväillä vienti kasvoi vuoden 2016 ensimmäisellä vuosipuoliskolla edelliseen vuoteen verrattuna 52%

Lojer Oy myy ja valmistaa globaaleille markkinoille innovatiivisia ja ainutlaatuisia terveydenhuoltolaitteita ja -työvälineitä potilaiden parhaaseen mahdolliseen hoitoon tänään ja tulevaisuudessa. Puheenvuoron keskiössä on maailman markkinoilla ainutlaatuinen tuote Manuthera 242, all-in-one hoitopöytä vaativaan tutkimus- ja hoitotyöhön eri alojen ammattilaisille.

Lojerin tuotepäällikkö Natalia Niemi kertoo

-kuinka he kilpailluilla b2b-markkinoilla hoitavat tuotteen lanseerauksen ja markkinoinnin
-miten he ovat menestyksekkäästi valjastaneet uuden tuotteen lanseeraukseen olemassa olevia jälleenmyyjäverkkoja

Ohjelma:

8:30-9:00 Case Linkosuo, toimitusjohtaja Timo Jänne ja vientipäällikkö Leena Järvenpää

9:00-9:30 Case Lojer, tuotepäällikkö Natalia Niemi

9:30-9:45 Kahvitauko ja verkostoitumista

9:45-10:45 Mitä voimme oppia Caseistä? Miten voimme soveltaa käytäntöä omaan yritykseemme?

10:45-11:30 Jaetaan opit ja oivallukset

12:00 Tilaisuus päättyy

Hinta:
Jäsenhinta 230 euroa (+alv), normaalihinta 460 euroa (+alv). Toinen tai useampi osallistuja samasta yrityksestä – 30 %. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisistä peruutuksista veloitamme hinnasta 50%.

Ilmoittautuminen --> https://www.lyyti.fi/ilmoittaudu/CaseShop_Hyva_tuote_ei_riita__Se_pitaa_myos_lanseerata_9962

Lisätietoja: Kaisa Löppönen, kaisa.lopponen@tampereenkauppakamari.fi