Ideasta kampanjaksi -joukkorahoitusworkshop Mediapoliksessa

Työpaja / Markkinointi ja viestintä

Ideasta kampanjaksi -joukkorahoitusworkshop Mediapoliksessa 16.-19.1.2017.
Ajankohta 16.1.2017 - 19.1.2017
Paikka Mediapolis
Osoite
Tohlopinranta 31, 33270, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä TAMK/ MEDAIA-hanke
Lisää Google-kalenteriin

Oletko aloitteleva yrittäjä ja sinulla on hyvä tuote-, palvelu- tai konsepti-idea, jota haluaisit kehittää yhdessä brändi- ja viestintäammattilaisten johdolla? Mediapolis järjestää yhdessä digitaalisia palveluita rakentavan Futuricen kanssa workshopin kulttuurin ja taiteen välimaastossa toimiville start-upeille ja yrittäjähenkisille toimijoille.

Workshopin tarkoituksena on luoda toimiva viestinnällinen kokonaisuus joukkorahoituskampanjaa varten. Mukaan valitaan 4-5 joukkorahoitettavaa ideaa, joten mietithän perustelun miksi juuri sinun ideaasi kannattaa lähteä kehittämään pidemmälle?

Ideaa kehitetään kahdessa työpajassa. Menetelmänä käytetään Futuricen brändinrakennukseen keskittyvää Brand Vision Sprintiä. Työpaja perustuu yhteiskehitykseen ja saatkin ideointiavuksesi motivoituneet ja osaavat media-alan opiskelijat. Heti työpajojen perään pidetään pitchaus-tilaisuus, jossa pääset kokeilemaan työpajojen aikana luotuja materiaaleja käytännössä. Saat myös sparrausta joukkorahoituskampanjan toteuttamiseksi.

Mediapoliksen joukkorahoitusworkshopista vastaa Tampereen ammattikorkeakoulun ja Metropolian MEDAIA eli Median avoimet innovaatioalustat –hanke.

Yhteyshenkilös projektipäällikkö Leena Mäkelä, leena.makela@tamk.fi tai lehtori Carolina Pajula, carolina.pajula@tamk.fi. Työpajaan ilmoittautuminen viimeistään 15.12.2016, lähetä sähköpostilla tiedot yrityksestäsi ja joukkorahoitettavasta ideasta osoitteeseen leena.makela@tamk.fi.