Kuinka rakentaa B2B-myyntiä tukevat verkkosivut?

Koulutus / Markkinointi ja viestintä

Vielä muutama vuosi sitten B2B-yrityksen verkkosivujen rooli oli toimia virtuaalisena yritysesitteenä. B2B-ostoprosessin muutoksen myötä verkkosivujen rooli on muuttunut enemmän B2B-myyntiä tukevaksi työkaluksi. Vielä muutama vuosi sitten B2B-yrityksen verkkosivujen rooli oli toimia virtuaalisena yritysesitteenä. B2B-ostoprosessin muutoksen myötä verkkosivujen rooli on muuttunut enemmän B2B-myyntiä tukevaksi työkaluksi. Aamupalatilaisuudessamme saat asiantuntijan näkemykset siitä, miten myyntiprosessiasi tukevat verkkosivut rakennetaan. Tilaisuuden sisältö palvelee erityisesti yritysten myynnin ja markkinoinnin johdon parissa työskenteleviä.
Ajankohta 20.9.2018 klo 08:30 - 10:00
Paikka Crazy Town Tampere
Osoite
Rautatienkatu, Tampere, Suomi, 21 b 5. krs, 33100, Tampere
Järjestäjä Myynninmaailma Oy
Lisää Google-kalenteriin

Vielä muutama vuosi sitten B2B-yrityksen verkkosivujen rooli oli toimia virtuaalisena yritysesitteenä. B2B-ostoprosessin muutoksen myötä verkkosivujen rooli on muuttunut enemmän B2B-myyntiä tukevaksi työkaluksi.

Aamupalatilaisuudessamme saat asiantuntijan näkemykset siitä, miten myyntiprosessiasi tukevat verkkosivut rakennetaan. Kuulet parhaat vinkit B2B-verkkosivuille, jotta sivusi tukisivat 2020-luvun liiketoimintaa ja prosesseja.

Tilaisuuden sisältö palvelee erityisesti yritysten myynnin ja markkinoinnin johdon parissa työskenteleviä.

Sisältö

Asiakkaan ostopolkua tukeva verkkosivurakenne
Parhaat käytännöt myyntiliidien poimintaan sivuilta
Vaikuttavuuden lisääminen videoilla ja ilmeellä
Aikataulu

8.30 Aamupalaa ja verkostoitumista
9.00 Kuinka rakentaa B2B-myyntiä tukevat verkkosivut?
10.00 Verkostoitumista


Varaa kalenteriisi torstai 20.9. ja merkkaa paikaksi Myynninmaailman Tampereen toimisto (Crazy Town – Rautatienkatu 21 B, Tampere).

Myynninmaailma Oy
Myynninmaailma Oy