Laadunhallinnan perusteet ja työkalut

Koulutus / Liiketoiminnan kehittäminen

Usein kuulee vertailtavan eri maiden, yritysten tai jopa henkilöiden laadunhallinnan tasoa. Valitettavasti Suomi ei enää ole näissä vertailuissa kärkimaiden joukossa. Laadulla luodaan yrityskuvaa ”brändiä”. Miten sinun organisaatiosi sijoittuu asiakkaan vertailussa ja asiakkaan kriteereillä? Jos tämä ei ole kunnossa niin se vaikuttaa kysyntään ja hintaan. Huono laatu tulee kalliiksi.
Ajankohta 8.11.2016 klo 08:30 - 16:00
Paikka Scandic Tampere City, Tampere
Osoite
Hämeenkatu 1, 33100, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä IMS Business Solutions Oy
Lisää Google-kalenteriin

Usein kuulee vertailtavan eri maiden, yritysten tai jopa henkilöiden laadunhallinnan tasoa. Valitettavasti Suomi ei enää ole näissä vertailuissa kärkimaiden joukossa. Laadulla luodaan yrityskuvaa ”brändiä”. Miten sinun organisaatiosi sijoittuu asiakkaan vertailussa ja asiakkaan kriteereillä? Jos tämä ei ole kunnossa niin se vaikuttaa kysyntään ja hintaan. Huono laatu tulee kalliiksi.

Tuotteen tai palvelun laatu lähtee vaatimusten tai odotusten mukaisuudesta. Tuote- ja palvelulaatu nostavat asiakastyytyväisyyttä. Kelpo tuote tulee tuottaa suunnitelmallisesti, kerralla oikein ja kustannustehokkaasti. Onnistuminen voidaan osoittaa tuloksilla, vaikuttavuudella ja menestyksellä. Laadunhallinta tulee konkretisoida tavoitteina, mitattavina tekijöinä, toimintatapoina ja seurantana. Jokaisen organisaation tuloksia voi parantaa konkreettisella tekemisellä. Kaiken takana on viime kädessä asiakas, koska asiakas tuo kassavirran ja jatkuvuuden.

Koulutuksessa saat kokonaisvaltaisen läpileikkauksen laadunhallinnasta.

Koulutuksen tavoitteena on:
• osoittaa laadunhallinnan yhteys toiminnan menestykseen;
• avata laadunhallinnan käsitteet, määritelmät ja periaatteet;
• luoda laadunhallinnan perusta ja kehitysaskeleet;
• jakaa hyviä käytäntöjä ja
• vaihtaa kokemuksia ja näkemyksiä.

Koulutus on tarkoitettu organisaatioille, jotka aikovat kehittää laadunvarmistusta, pienentää laatukustannuksia, parantaa asiakastyytyväisyyttä ja kehittää toiminnan mitattavuutta. Koulutus sopii laatu- ja kehityspäälliköille, peruslaatuinsinööreille, prosessinomistajille, johdolle, esimiehille ja sisäisille auditoijille.

Tervetuloa koulutukseen!