Liekeissä 2016 -nuorisomarkkinoinnin erikoistapahtuma

Seminaari / Markkinointi ja viestintä

Liekeissä 2016 on nuorisomarkkinoinnin erikoistapahtuma, joka saattaa yhteen yritykset, nuoret ja sosiaalisen median asiantuntijat. Liekeissä 2016 kokoaa maanantaina 9.5.2016 Tampere-taloon kattavan otoksen some-aktiiveja, asiantuntijoita, yritysmaailman edustajia ja tuhannen hengen otoksen kohderyhmänuorisoa.
Ajankohta 9.5.2016 klo 12:00 - 16:00
Paikka Tampere-talo
Osoite
Yliopistonkatu 55, 33100, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Tammerkosken Nuorkauppakamari ry
Lisää Google-kalenteriin

Liekeissä 2016 on nuorisomarkkinoinnin erikoistapahtuma, joka saattaa yhteen yritykset, nuoret ja sosiaalisen median asiantuntijat. Liekeissä 2016 kokoaa maanantaina 9.5.2016 Tampere-taloon kattavan otoksen some-aktiiveja, asiantuntijoita, yritysmaailman edustajia ja tuhannen hengen otoksen kohderyhmänuorisoa.

Tarjolla on käytännönläheistä oppia sosiaalisista medioista asiantuntijoiden ja nuorten itsensä avustuksella, avaimia nuorison ymmärtämiseen markkinoinnin kohderyhmänä sekä key note -puheenvuoro Madventuresista tutuilta Riku Rantalalta ja Tuomas Milonoffilta.

Miksi yrityksen kannattaa osallistua? Liekeissä 2016 on ainutkertainen tilaisuus ymmärtää nuorisoa markkinoinnin kohderyhmänä ja päästä kokemaan sosiaalisen median kanavia ja ilmiöitä yhdessä nuorten kanssa tukien samalla paikallista yrittäjyyskasvatusta.

Ohjelma
12:00 Päivän key note -puheenvuoro – Riku Rantala ja Tuomas Milonoff
13:00 Some -workshopit (2 x 40 min). Vieraat valitsevat heitä eniten kiinnostavan aiheen kummastakin workshop-osiosta.
14:25 Tauko, opiskelijavieraiden ohjelma päättyy
14:45 ”Nuoret kohderyhmänä - mistä heidät löytää ja miten heille viestitään?” - asiantuntijapuheenvuoro yritysvieraille
16:00 Tapahtuma päättyy

Some-workshopit
Osio 1 - klo 13:00 - 13:40
- Facebook - Miten mainostan Facebookissa?
Miten Facebookiin luodaan mainoskampanja? MIten se kohdennetaan? Millaisia tuloksia voin odottaa?
- Instagram - Miten käytän Instagramia markkinointikanavana?
Mikä Insta on ja mihin sitä voi markkinoinnillisesti käyttää? Miten otetaan toimiva Insta-kuva? Miten käytän hashtagejä, kommentointia ja yksityisviestejä?
- SnapChat - Mikä on SnapChat? Miten se toimii?
Mikä Snäppäri on ja miten se toimii? Mikä sen idea on? Miten siellä viestitään? Miten löydän kiinnostavaa sisältöä?
- Youtube - Mitä muuta Youtube on kuin söpöjä kissavideoita?
Youtube on jo korvannut television nuorison keskuudessa. Mitä sieltä löytyy ja miten sitä voi käyttää hyväkseen markkinoinnissa? Mitä ovat kanavat? Miten pääsen esille?

Osio 2 - klo 13:45 - 14:25
- LinkedIn - Henkilöbrändäyksen verkkotyökalu
LinkedIn on jo maailman suosituin rekrytointikanava. Sen lisäksi se on oikein hyödynnettynä tehokas väline sekä henkilöbrändin rakentamiseen että rekrytointiin.
- Pinterest - Kivoista gallerioista tulevaisuuden kaupankäyntikanavaksi
Pinterest on kasvamassa kovaa vauhtia naisvaltaisesta kuvagalleriakanavasta tulevaisuuden verkkokaupan oikopoluksi.
- Twitter - Maailman nopein viestintäkanava
Twitter tietää maailman tapahtumista nopeammin kuin mikään muu kanava. Sen lisäksi se on keino saada äänensä massojen kuuluviin. Miten sitä voi hyödyntää?
- Periscope - Markkinointia livenä
Live-lähetykset ovat räjähdysmäisessä kasvussa. Miten homma käytännössä toimii? Mitä välineitä tarvitsen? Miten live-markkinointia oikeastaan tehdään?

Liekeissä 2016
Liekeissä 2016