Palvelumuotoilun ABC

Koulutus / Palvelu- ja tuotekehitys

Mitä on palvelumuotoilu tai palvelukehitys designin keinoin? Miten kehittää omaa palvelua ja erottautua kilpailijoista? Miten voin nähdä oman palveluni asiakkaiden näkökulmasta?
Ajankohta 2.12.2015 klo 16:00 - 19:00
Paikka Pirkanmaan ELY-keskus, kokoustila Patruuna (2. krs.)
Osoite
Pellavatehtaankatu 25, Tampere (katso kartalla)
Järjestäjä Uusyrityskeskus Ensimetri
Lisää Google-kalenteriin

Mitä on palvelumuotoilu tai palvelukehitys designin keinoin? Miten kehittää omaa palvelua ja erottautua kilpailijoista? Miten voin nähdä oman palveluni asiakkaiden näkökulmasta?

Palvelun kehittäminen designin keinoin
Miten nähdä oma palvelu asiakkaiden näkökulmasta?
Miten täytän asiakkaiden odotusarvot?
Miten erottaudun kilpailijoistani samalla kentällä?

Nykyisessä maailmassa ei riitä, että yritys on olemassa. On pystyttävä luomaan jotain
sellaista, mistä asiakkaat innostuvat, jotain sellaista mikä erottautuu suuresta massasta.

Koulutuksen tarkoitus on avata yrittäjille palvelumuotoilun maailmaa; miten se muokkaa
nykyisiä asiakassuhteita, markkinointia ja miten sitä voidaan kehittää omassa yritystoiminnassa.

Käymme läpi mm.
Mitä on palvelukehitys tai palvelumuotoilu – service design?
Kuinka näen oman palveluni asiakkaitteni näkökulmasta ja osaisin kehittää sitä?
Miten rakennan pysyvän asiakassuhteen?
Miten pystyn tarjoamaan jotain täysin erilaista, jopa perinteisellä kentällä
Koulutus on suunnattu osittain verkossa toimiville yrittäjille.

Kouluttajana toimii Nico Engström, Mainostoimisto Uhma Oy.

 

Lisätietoja koulutuksista: anu.lehtola@ensimetri.fi